Un nou început

Hello! Tot citind multe bloguri de beauty si interesându-ma subiectul, am decis sa fac si eu unul. ‘Ahh’, veti gandi unele dintre voi, ‘deja sunt atat de muuuulte’. Ei, bine, eu consider ca legat de aceasta tema, noi, femeile, am putea discuta la nesfârsit. Si, în plus fiecare este diferita in felul ei iar eu cred ca este important sa aflam cat mai multe pareri legate de un anumit machiaj sau produs de beauty.
Sunt pasionata de make-up si as vrea ca in acest blog sa va prezint parerile mele legate de acest subiect, despre produsele pe care le folosesc si machiajele pe care le voi face.
Nu voi scrie numai despre make-up, va voi mai povesti si crâmpeie din viata mea, va voi tine la curent cu ofertele de care voi afla si sper eu sa cream aici o comunitate simpatica.
Acestea fiind scrise, let the new chapter begin! Astept cu drag feedbackul vostru la fiecare articol pe care îl voi posta.

Lasă un răspuns

