Make-up 100 Ron?

Hello! De cateva zile circula prin blogosfera de beauty o provocare pe care o sa v-o fac si eu voua astazi. Si anume: daca ati avea doar 100 de lei pentru a cumpara produse de make-up pentru a va face un machiaj (fie el simplu sau elegant, dupa preferinte), ce produse ati alege (incadrandu-va in suma respectiva, bineinteles)?

O sa va spun ce as alege eu. Cred ca as apela la site-ul http://www.aoro.ro deoarece acolo gasesc mereu oferte bune. Si cum nu obisnuiesc sa ma machiez strident pentru mine ar fi suficent un BB Cream, un rimel si un gloss (care in cazul meu, poate fi folosit si ca blush, asa ca sa nu fiu prea palida) 😉
Astfel eu am ales BB Cream-ul de la Rimmel (Skin Perfecting) care costa 21 de lei, pe acest site
BB Cream
Tot de la Rimmel mi-am ales si mascara (probabil printre cele mai faimoase rimeluri dintre cele mai accesibile la ora actuala). Eu am ales Scandal Eyes pentru volum care are pe site pretul de 20 de lei.
Mascara
Si piesa de rezistenta in cazul meu este theBalm Stainiac, care poate fi folosit si ca gloss, dand volum buzelor, si ca blush, pentru o nuanta naturala, trandafirie. Pretul de pe http://www.aoro.ro este de 58 de lei.
Gloss/Blush
Si gata! Un machiaj natural, cu care nu putem da gres 😉 M-am incadrat perfect in suma, desi tentatiile sunt foarte mari si pentru noi, femeile, este extrem de greu atunci cand trebuie sa ne incadram intr-o anumita suma.
Bineinteles ca, pentru cele care preferati un machiaj mai elaborat, exista tot felul de produse si la preturi mai accesibile. Tocmai de-asta mi-ar placea sa imi scrieti ce produse ati alege voi, astfel incat sa va incadrati in aceasta suma si sa puteti realiza un machiaj frumos pe gustul vostru. Nu trebuie sa le lauti neaparat de pe acest site, ci de oriunde vi se pare mai convenabil.
Ma gandesc chiar sa premiez cel mai inedit raspuns 😉 Premiul nu vi-l dezvalui acum, va fi o surpriza. Asa ca astept raspunsurile voastre! 😀

Un gând despre &8222;Make-up 100 Ron?&8221;

Lasă un răspuns

