Produse consumate in luna octombrie

Hello! Am revenit dupa vreo saptamana in care nu am dat niciun semn (scuze pentru asta), de-acum inainte voi posta in mod frecvent ;).
Astazi o sa va prezint produsele de ingrijire pe care le-am terminat eu in luna octombrie, nu stiu daca va pasa prea tare 😛 dar am vazut ca se poarta treaba asta in blogosfera asa ca, din cand in cand, voi face si eu astfel de articole. Produsele despre care voi scrie nu sunt de make-up, ci de ingrijirea tenului, a parului si a corpului. Let’s begin! 😀
otherAppsImage
Primul produs este de la Bioderma din gama Atoderm, este un gel spumant care se foloseste pentru tenul foarte uscat. Calmeaza senzatia de disconfort si iritatiile si stimuleaza reconstructia biologica a barierei cutanate (asta apare pe internet la descrierea produsului), eu as spune ca este foarte bun pentru aceasta perioada a anului in care tenul o ia pur si simplu razna (cel putin al meu!). Eu am un ten mixt, dar in acest sezon are o tendinta foarte acuta de deshidratare, asa ca acest gel m-a ajutat sa il aduc cat de cat pe fagasul normal. Imi place foarte mult ca nu are parfum, este bine sa evitam pe cat posibil produsele cu parfum, mai ales pentru tenul sensibil. Se poate folosi si pe pielea atopica, nu are nici parabeni, nici coloranti, ceea ce este foarte ok. In general, produsele marca Bioderma sunt atente cu tenul nostru si nu folosesc ingrediente agresive.
IMG_0217
Al doilea produs este de la Melvita, marca frantuzeasca ce mie imi place foarte mult, fiind un adevarat pionier in cosmetica organica. Gama Bio-Excellence este recomandata pentru hidratare, luminozitate si combaterea primelor semne ale imbatranirii. Acest produs este crema de zi care are o textura onctuoasa si foarte hidratanta. Combina untul de mango cu cel de cacao, la care se adauga antioxidantii benefici din rodie. In plus, mai contine minerale, ulei de lavanda, catina alba, ximenia, extract de prun si cais, aloe vera, apa de lamai si flavonoide din coacaze si zmeura. Pe scurt, este un cocktail de flori si fructe. Trebuie sa recunosc ca a fost una din cremele preferate utilizate pana in prezent. Din pacate, la Sensiblu am observat ca au inlocuit aceasta gama cu alta care din cate stiu eu se adreseaza unui ten matur. Am avut si crema de ochi din aceasta gama care mi-a placut si ea foarte mult, din pacate am aruncat recipientul inainte sa apuc sa il pozez deoarece mi s-a terminat pe la jumatatea verii. Chiar recomand brandul Melvita, au tot felul de produse organice, simpatice cu tenul si corpul nostru. Au chiar si produse pentru ingrijirea parului, dar pe acestea inca nu le-am incercat, asa ca nu pot sa vi le recomand inca.
IMG_0221
Urmatoarele trei produse sunt toate marca L’Occitane en Provence, care este un alt brand frantuzesc de produse organice, cu vechime pe piata produselor de ingrijire. Produsele destinate ingrijirii fetei, corpului dar si parfumurile de la L’Occitane respecta principiile fito si aromaterapiei. Textura si aroma lor isi trag inspiratia din stilul de viata mediteranean, ele transmit, in acelasi timp, o stare de bine, fiind o incantare pentru simturi. Eu am incercat cateva si am ramas incantata de ele, cu siguranta voi mai cumpara produse ale acestui brand, chiar daca nu sunt printre cele mai accesibile, dar cred ca este mai bine sa cumperi mai putine produse de o calitate foarte buna, decat sa faci o colectie de creme ieftine care iti si agreseaza tenul (nu vreau sa spun ca nu exista si marci mai accesibile care au produse bune, dar, din pacate, sunt foarte multe care contin multe ingrediente nocive). In fine, acum o sa ma rezum la produsele pe care eu le-am folosit si anume: demachiantul cu apa florala de imortele are o textura cremoasa si fluida si se poate folosi fara probleme si in zona ochilor, nu irita deloc. Singura chestie este ca machiajul waterproof iese mai greu cu acest demachiant, dar asta am observat la toate cremele demachiante pe care le-am folosit pana acum, machiajul waterproof iese cel mai bine cu demachiant bifazic sau lotiune micelara. Insa pentru cele care nu va machiati strident in mod frecvent, acest lapte demachiant isi va face treaba foarte bine si fara lacrimi ;).
IMG_0218
Al doilea produs terminat din acelasi brand este BB Cream-ul lor pe care l-am folosit toata vara si mi-a placut, singurul lucru pe care l-as avea de obiectat ar fi nuanta pentru tenul deschis, care pentru tenul meu, deloc bronzat in aceasta vara, a fost putin inchisa, dar daca nu pui foarte mult produs si il intinzi bine nu se observa. Este din gama cu iris si angelica si ca orice BB Cream pe langa faptul ca da culoare tenului, il hidrateaza, corecteaza cat de cat imperfectiunile (deoarece nu are o acoperire atat de mare ca un fond de ten) si ofera luminozitate. Daca folositi acest produs, va sugerez sa il agitati inainte de a-l deschide pentru ca uneori se separa uleiul din el si daca nu il agiti are o textura ciudata.
IMG_0219
Si ultimul produs terminat luna trecuta, tot din aceasta gama este Brume Rosee du Matin Face Mist, care este un spray pentru fata, un fel de apa termala as spune eu, din gama bio, cu angelica. Eu recunosc ca l-am primit cadou la mai multe produse cumparate, altfel nu stiu daca as fi fost dispusa sa platesc pretul, destul de mare, pentru ca in final nu are alt efect decat acel pe care il are orice apa termala. Eu il foloseam dimineata, dupa demachiere, pentru revigorarea tenului.
IMG_0220
Acestea au fost produsele pentru ingrijirea tenului, am mai terminat si doua produse pentru ingrijirea parului si unul pentru ingrijire coroporala.
IMG_0227
Este vorba despre samponul pentru par vopsit din gama Elseve de la L’Oreal si balsamul pentru volum din aceeasi gama. Despre acestea pot spune ca sunt foarte ok, avand in vedere raportul calitate-pret. Isi fac treaba destul de bine, eu am un par foarte fin si rar si dupa ce il spal cu ele arata foarte ok (mai ales in prima zi dupa spalare), iar culoarea parului a ramas destul de intensa odata cu trecerea timpului. Per total sunt multumita de aceste produse si voi continua sa folosesc si altele din aceasta gama.
Celalalt produs, de ingrijire corporala este de la Nivea si de cand a fost scos pe piata acest lapte de corp sub dus, nu a lipsit niciodata din rutina mea de ingrijire zilnica. Le-am folosit si pe celelalte din aceasta gama si toate imi plac la fel de mult. Recunosc ca sunt o persoana mai comoda si imi era foarte lene uneori sa imi dau cu lapte de corp dupa fiecare dus, avand in vedere ca de cele mai multe ori eram si in mare graba, asa ca acest produs mi se pare absolut genial. Nu inlocuieste 100% crema sau untul de corp, dar cel putin nu mai trebuie folosite zilnic, cam o data pe saptamana la mine este suficient.
Cam atat pentru astazi, m-am intins cam mult cu acest articol, sper ca nu v-am plictisit prea tare, totusi ;). Astept sa imi spuneti daca ati folosit produse de la aceste branduri si ce parere aveti despre ele. Si nu numai de la aceste branduri, puteti sa imi povestiti despre orice produse de ingrijire pe care le folositi.

Lasă un comentariu