Goodies de la Fereto Paris! :)

Hello!
Dupa cum am specificat si in postul anterior, in aceasta perioada, indecisa din punct de vedere meteorologic :P, tenul meu este foarte deshidratat. Am incercat mai multe creme si cum nimic nu dadea rezultate pozitive si rapide (caci eu nu prea am rabdare, in general), m-am decis sa incerc gama Fereto Organics. Am tot vazut pe Facebook si pe multe bloguri de beauty aceste creme relativ nou aparute si am decis sa le incerc.
Recunosc ca m-am lasat convinsa de faptul ca nu contin parabeni si chimicale, toate produsele din aceasta gama fiind compuse doar din uleiuri organice, proaspete, comandate special din locatii exotice. Formulele sunt create de dermatologi si cercetatori chimisti intr-unul dintre cele mai mari laboratoare de cosmetice din Franta. Datorita ingredientelor proaspete si sanatoase, dermocosmeticele Fereto vindeca, trateaza pielea cu probleme, protejeaza si hranesc in profunzime. Se folosesc pentru îngrijire şi pot să trateze diferite probleme ale pielii cum ar fi acneea sau cuperoza, rozacee si eczeme. Produsele Fereto Organics sunt atestate de catre Qualite France si nu contin silicon, parabeni, propilen glicol, uleiuri minerale, etanolamine si ftalati. Acestea promit rezultate uimitoare pe toate tipurile de ten, de la cel fin al bebelusilor pana la tenul matur, ridat. Este foarte important de retinut si faptul ca ambalajele sunt realizate din materiale biodegradabile, iar produsele nu au fost testate pe animale.
In aceasta gama putem gasi produse pentru diferite tipuri de ten sau diverse probleme ale pielii. Exista si produse pentru piele sensibila precum si produse pentru ten cu tendinta acneica sau cu riduri. In primul rand m-a atras crema de ochi deoarece aveam nevoie de o crema hidratanta si care sa atenueze primele riduri. Hydra-Firming Eye Cream contine ingrediente naturale precum apa de hamamelis, extractul de Aloe Vera, uleiul de baobab, uleiul de trandafir si acidul hialuronic natural. Are o textura fluida, usoara, care se absoarbe repede, ajutand si la mentinerea machiajului. Ajuta la estomparea pleoapelor umflate si a cearcanelor si diminueaza aspectul ridurilor fine. Tin sa spun ca inca de la prima utilizare am sesizat diferenta si chiar am fost uimita, deoarece pana acum nu gaseam produse care sa ma impresioneze atat de mult din prima. O folosesc atat dimineata cat si seara, pe tenul proaspat demachiat, lasandu-mi o senzatie de luminozitate si prospetime.
Ca si crema de fata m-am decis sa incerc Hydra Mat Botanical, deoarece tenul meu are o oarecare tendinta acneica, iar aceasta crema promite sa elimine cosurile inca din faza incipienta, sa matifieze si sa confere pielii un aspect uniform. De asemenea reduce excesul de sebum din zona T si ceea ce imi place foarte mult este ca poate fi folosita si ca baza de machiaj. Se poate folosi atat dimineata, cat si seara si contine urmatoarele ingrediente: apa de rozmarin (care curata tenul de impuritati, destupand porii si stimuland microcirculatia si ajuta de asemenea la eliminarea punctelor negre), extractul de Aloe Vera (ofera prospetime si un aspect mat, avand proprietati antibacteriene si ajutand astfel la combaterea cosurilor inca din faza incipienta), vitamina E, extract de papaya, acid hialuronic natural, ulei de jojoba si ulei de baobab.
Recunosc ca nu folosesc aceste creme de mult timp, mai exact doar de o saptamana, dar, dupa cum v-am spus, crema de ochi chiar m-a uimit din prima. Crema de fata este inca in stadiul de testare, bineinteles ca nu va estompa cosurile atat de repede, dar sunt tare curioasa cum va arata tenul meu dupa ce voi termina primul tub. Trebuie sa mentionez si ca mirosul acestor creme este un pic diferit de mirosul cu care eram obisnuita pana acum, dar acest lucru este de inteles avand in vedere ca este compusa din ingrediente organice si sincer, pe mine nu ma deranjeaza acest aspect. Este un miros de plante, de ierburi as putea spune, dar nu mi se pare deranjant, se absoarbe imediat in piele si apoi nu mai simti nimic. Singurul lucru care ma deranjeaza oarecum la aceasta crema este ambalajul. As fi preferat sa fie la fel ca cel de la crema de ochi pentru ca mi se pare ca acesta nu este tocmai potrivit avand in vedere textura foarte fluida a cremei, pierzandu-se astfel mai mult produs decat este necesar. In schimb, imi place la nebunie ambalajul in care sunt livrate aceste creme. O sa va las mai jos cateva poze sa vedeti si voi cat de dragut arata.
IMG_0230
IMG_0231IMG_0237IMG_0238
In cutiuta minunata am primit si o mostra de crema Hydra Sensitive pe care am folosit-o prima si mi-a placut de asemenea foarte mult. Pana termin tubul de Hydra Mat o sa ma gandesc daca data viitoare o sa continui cu ea sau o sa imi comand Hydra Sensitive. Un lucru este cert, am devenit fan al acestor produse si tocmai de aceea vi le recomand cu drag si voua. Se pot comanda pe site-ul http://fereto.ro/ sau pe pagina lor de Facebook https://www.facebook.com/feretoorganics.
Imi puteti spune in comentarii ce parere aveti voi despre aceste produse, in cazul in care le-ati folosit deja. Tin sa mentionez ca posturile mele nu sunt sponsorizate in niciun fel, nu primesc gratis acest produse si nici nu am de gand ca pe acest blog sa recomand produse pe care eu nu le folosesc doar de dragul reclamei, iar, din cand in cand, voi scrie si despre produse care nu imi plac sau care mie nu imi priesc.
Until next time!
IriS

Lasă un răspuns

